Wednesday, August 11, 2010

The Night David didn't sleep 錢錢睡不著的那一晚

David told me he can't sleep , so I told him that he can draw something or do the 3D puzzle. Then next morning ,I didn't realize that he already finish the puzzle until he pointed it out and told me. OMG!!!! I think he didn't sleep at all... because he woke up earlier than me 錢錢跟我說他睡不著 那我就叫他去畫畫或做拚圖 沒理他我就去睡我的了 第二天還比我早起 我也沒注意到一直到他跟我說他完成了3D 拚圖我才注意到 天啊我想他可能整晚都沒睡吧
8/6

1 comment:

sophia said...

錢錢的畫和3D拼圖看的我瞠目結舌,他很優吔,好好栽培他啊..
我拿給我老公看,他一副他現在也拼不出來的樣子,錢錢真的很不簡單吔