Wednesday, March 5, 2008

好可怕喔!!!

錢錢的傷口看起來像這樣 星期日拆了線 現在貼除疤的 他一去上跆拳道 教練就跟他說我也有在下巴喔 很多次 結果旁邊有一個美美的媽媽也馬上說我也有 在下巴 4針喔!!!! 看來還不少人有這種經驗 今天上保險公司的網去看看 給大家猜猜 帳單一共是 1823 美金 看清楚喔 不是台幣是美金喔 !!! 1823 喔!!!! 現在保險公司在處理 到我手上時不知道要多少 我告訴大家 我誰都不選 我要等有個人選好好的提出改變美國醫療保險的人 我才會去選 現在才不管是希拉蕊 還是歐巴馬 我都不想理

2 comments:

Anonymous said...

immigrate to canada for the (almost) free health care. :D but just have to be patient to see a doctor.

Angel said...

we have to hace patient to see a dr. too. ER... we went to ER just for stitches , we have to wait for almost 5 hours.......that's what we called ER........