Sunday, April 4, 2010

這裡是我所謂的"老爹渡假屋"

在我的心裡的某一個地方 也許吧 總是想 我家老爸是一直在家看著我們 只是我們看不到他 不是很常到我所謂的"老爹渡假屋" 是我自己說反正爸都在家 這是爸的"休息地" somewhere in my mind...I always tell myself that Dad is still around , just invisible. he can see us, just we can't see him. So I don't come to what I call "Dad's vacation home" a lot , because I still think Dad is with us all the time.

全家和爸來張合照
全景 環境不錯吧!!

No comments: